Aftellen is begonnen.

Inderdaad het aftellen is begonnen. Over een kleine vier weken zet ik weer voet op Oegandese bodem. Terug naar mijn vrienden. Hoewel ik dierbaren in Nederland achter laat, heb ik er enorm veel zin in.

Met dank aan Annie Seubring heb ik een superdeal kunnen sluiten bij KLM. In eerste instantie leek het dat ik met een soort van U-constructie zou gaan vliegen. Opstappen in Brussel, vliegen naar Amsterdam en dan door naar Entebbe. Dit omdat een rechtstreekse vlucht wel prijzig was. Ook ik let tegenwoordig op de kleintjes. Maar omdat de KLM 95 jaar bestaat was er ineens een aanbieding. En wel rechtstreeks Amsterdam-Entebbe en uiteraard weer terug.

Athos en Amor laat ik in goede handen achter. Mijn lieve jongens Duco en Wessel zullen er heel goed voor zorgen.

Er moeten nog wel een paar dingen geregeld worden. Afspraak bij de travel clinic voor malariapillen, cholera vrij verklaring, dollars bestellen, keuze maken wat ik wel en niet meeneem. Ondanks het feit dat ik 2x23 kilo mee mag nemen gaat het lastig worden. Ik wil zoveel mogelijk voor mijn vrienden meenemen. Zelf heb ik niet veel nodig. Het is gemiddeld altijd meer dan 25 graden Celcius in Oeganda. Dus wat korte broeken, t-shirts, slippers, zwemkleding en toiletspullen is genoeg.

Reacties

Reacties

Karin van Duijn

Ik ben vast de eerste, die reageert. Verheug me nu al om een beetje mee te reizen. Doe Gerald de hartelijke groeten van "mama".

Nel

En ook de groeten van deze "mama".

Dana

Ook ik reis met je mee hoor peet! Ben benieuwd naar al je verhalen dalijk !

Jolanda C

Leuk hoor. Ik heb je blog gelijk tussen mijn favorieten gezet.
Veel plezier en succes met de voorbereidigen!!

Martin

Peter, ik ga je volgen. Dit keer reis ik helaas niet voor je uit ;-)

Ruud Snippe

beste Peter,

ik lees je verslagen altijd met interesse. Ik vond het leuk je Oegandese vriend thuis bij je te mogen ontmoeten en
zijn verhalen te horen.
Zo heb ik een beter beeld van je vrienden daar en begrijp ik je motivatie om telkens daar weer naar terug te gaan nog beter. Ook voor deze keer: Geniet er van !

groet, Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!